Virtain Taideyhdistys ry

Subtitle

Ilmoitamme tapahtumistamme tällä nettisivustollamme:
www.virtaintaideyhdistys.com
Ilmoituksia myös paikallislehden muistipalstalla sekä yhdistyskirjeissä.

TAIDEMATKA 25.9.2020
Taideyhdistys ei järjestä omaa taidematkaa, vaan osallistuu Bussi-Mannisen järjestämälle taidematkalle Helsinkiin. Kohteena Vincent van Gogh-Didrichsenin taidemuseo ja Hvitträsk ateljeekoti.
Matkan hinta on 79€, josta taideyhdistys sponsoroi jäseniään 10€:lla. Jäsenhinta siis 69€ ja se sisältää kuljetuksen, lounaan, pääsymaksut ja opastuksen. Ilmoittaudu suoraan Bussi-Manniselle ja kerro ilmoittautuessasi olevasi Virtain taideyhdistyksen jäsen. p. 034864700. Katso lisää Bussi-Mannisen sivulta!

Kevään 2020 kuvataideleiri jouduttiin perumaan Suomen koronatilanteen vuoksi, mutta vuoden 2021 kuvataideleiri on suunnitteilla!

Näyttelyseinistä:

Jäsenille on tarjolla kuusi paikkaa, joissa voi pitää näyttelyn neljän kuukauden ajan kerrallaan ilman kustannuksia.
Taideyhdistys ei myöskään peri myydyistä töistä 15% provisiota.
Näyttelypaikat ovat: Keiturinpuiston vanhainkoti, Virtain kaupungintalon hallintokäytävä 3 krs., Nuorisokeskus Marttinen, Virtain terveyskeskus, Attendon hoivakoti ja Vihriälän hoitokoti.

Näyttelyseinien varauksia ottaa vastaan Arja Järvensivu puh. 0440 475 811

Marttisen näyttelyseiniin on olemassa valmiit teoslaput- tiedosto avattavissa tämän tekstin alapuolella olevasta linkistä.

Marttisen näyttelyseinä: Lataa teosluettelo tästä.

Puheenjohtajien yhteystiedot:

Virtain Taideyhdistys ry